#من_قاسم_سلیمانی_هستم

خواندنی ها و شنیدنی ها از شهدا

#من_قاسم_سلیمانی_هستم

خواندنی ها و شنیدنی ها از شهدا

#من_قاسم_سلیمانی_هستم
من دوست دارم مثل سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشم و برای کشورم افتخارآفرین باشم
نویسندگان
پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

۱۰ شهید مدافع حرم به روایت تصویر

طی سالیان گذشته تعداد زیادی از جوانان برومند کشورمان عاشقانه برای دفاع از حرم و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق داوطلب شدند. جمع اندکی از آن‌ها توانستند خود را به سوریه و عراق برسانند و جمع فراوانی در صف انتظار باقی ماندند.

امروز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریست‌های تکفیری، الگوی بسیاری از جوانان دهه هفتادی و هشتادی شده است. در ادامه عکس ۱۰ تن از این شهدای مدافع حرم را می‌بینیم.

شهدای مدافع حرممصطفی صدرزاده

شهدای مدافع حرممحمدتقی سالخورده

۱۰ شهید مدافع حرم به روایت تصویر
حسین هریری

شهدای مدافع حرمبابک نوری هریس

شهدای مدافع حرممحمودرضا بیضایی

 

شهدای مدافع حرم
محمد مسرور

شهدای مدافع حرممجید قربانخانی

شهدای مدافع حرممحسن حججی

شهدای مدافع حرممحمد بلباسی

شهدای مدافع حرممحمدرضا دهقان امیری

 

رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریست‌های تکفیری، الگوی بسیاری از جوانان دهه هفتادی و هشتادی شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۳۰
امیرحسین خیراندیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی